20160206_151440

CLEOPATRA

REBRANDING VAN EEN WERELDSPELER UIT DE POLDER
2012 - 2014
 
KLANT

Cleopatra is producent van topkwaliteit baden en stoomdouches. Als dochter van Hansgrohe levert ze over de hele wereld en we zien de producten dan ook terug op toplocaties als de Burj-al-Arab, Queen Mary III of onze eigen Amsterdam Arena.

 

VERHAAL

Klanten van Cleopatra zijn vaak ondernemer, topsporter of artiest. De producten van Cleopatra geven hen energie en houden ze in topvorm. Cleopatra geeft ook de medewerkers energie, met het inzetten van een health coach worden ze begeleid in een vitale leefstijl.

 

MAKING OF

De foto's zijn geschoten op locatie bij klanten. De film is gemaakt in het kantoor/de fabriek in Westknollendam. Voor de styling en trendrapporten schakelden we Kamer 465 in.

 

CREDITS

Creative direction, logo en huisstijl, concept, regie: Rik Blokland

Fotografie: John de Koning

Styling & trendboards: Kamer 465

Video: MyMollseye

AANPAK

Ik ben het traject begonnen met workshops met het management om de creatieve strategie te ontwikkelen. Daarna ontwierp ik het nieuwe logo en de huisstijl, gevolgd door de campagne.

ENGLISH

Cleopatra is part of Hansgrohe and has become very recognizable since the rebranding in 2012. Since customers are mostly top entrepreneurs and artists, we claim the products give energy in your busy life.