RESULTAAT

Succes: de video's kregen meer dan 470.000 views. De campagne won twee prestigieuze prijzen: de Amerikaanse CEA Creative Award en de SAN Accent.

KLANT

VTL (tegenwoordig: Sectorinstituut Transport en Logistiek) is de organisatie die voor Transport en Logistiek Nederland de opleidingen en werving verzorgt.

 

VERHAAL

Een baan als vrachtwagenchauffeur vinden jongeren maar suf. Dat is jammer, want Transport & Logistiek heeft veel vacatures. En mooie (maar betaalde) opleidingen! Dus bedachten we een 5-delige online battle, waarin jonge chauffeurs strijden om wie de Beste Chauffeur wordt. Natuurlijk konden de volgers stemmen en maakten zij zo kans op een gratis opleiding.

De campagne werd multimediaal ingezet: promotie op MBO’s, actiewebsite, Twitter, YouTube-kanaal en Facebook.

 

MAKING OF

Geschoten op locatie in Schotland.

 

CREDITS

Concept: Rik Blokland, Hans Adelaars

Bureau: Proof (voorheen TMP)

2012
 
GAAN VOOR DIE SUPERBAAN!

VTL

ENGLISH

Recruitment through an online TV series. An original idea that resulted in lots of views, lots of applicants, one international creative award (CEA) and one Dutch advertising award (Accent).

VTL_superbaan
Schermafbeelding 2015-11-11 om 16.35.17
Schermafbeelding 2012-01-17 om 10.33.09
VTL home afl 2
Gaan twitter
Adfo CEA VTL

Bezoekadres: NEST

Laan van Kronenburg 14

AMSTELVEEN

06 - 46 22 42 35

Postadres:

Nieuwe Karselaan 76

1182 BS AMSTELVEEN

 

KVK   52370992

  • YouTube Clean Grey
  • LinkedIn Clean Grey

BTW  NL002096825B95