ANTONI VAN LEEUWENHOEK

#NIETZONDERJULLIE
KLANT

Antoni van Leeuwenhoek is ondermeer bekend door zijn vele prominente specialisten, die vrijwel wekelijks van zich laten horen op TV (journaal, DWDD) en andere media (Parool, NRC, Twitter). Maar wat stelt hun kunde voor zonder de oncologieverpleegkundige die de patiënt bijstaat? Ziehier de ingrediënten van een indringende wervingscampagne waar de passie én urgentie vanaf spat.

 

VERHAAL

In persoonlijke maar positieve video's vertellen bekende specialisten wat hun vak en hun passie is, maar vooral waarom het Antoni van Leeuwenhoek niet zonder oncologieverpleegkundigen kan. Hun oproep is even helder als direct: #nietzonderjullie! Via allerlei media worden doelgroepen aangemoedigd te kijken en/of solliciteren op www.nietzonderjullie.nl

 

MAKING OF

De verpleegkundigenvideo's zijn gefilmd in het AVL en de specialistenfoto's en -video's in een pop-up studio ter plaatse.

RESULTAAT

De campagne wordt enthousiast aangejaagd via de twitteraccounts van de specialisten en veelvuldig gepost en geshared door verpleegkundigen.

En de campagne viel ook elders op: een zilveren bekroning bij de Grand Prix Content Marketing 2017. Plus een Winnaar Gold Award bij Employer Branding Management Awards in London, 2018, 2019.

 

CREDITS

Concept: Rik Blokland

Creative direction, regie, webdesign: Rik Blokland

Fotografie: John de Koning

In samenwerking met: Proof

Film en edit: crew netwerk Rik Blokland

RESULTAAT

De campagne wordt enthousiast aangejaagd via de twitteraccounts van de specialisten en veelvuldig gepost en geshared door verpleegkundigen.

En de campagne viel ook elders op: een zilveren bekroning bij de Grand Prix Content Marketing 2017. Plus een Winnaar Gold Award bij Employer Branding Management Awards in London, 2018, 2019.