![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
PELS RIJCKEN
NIEUWE CAMPAGNE VOOR EEN EEUWENOUD KANTOOR
2012 - 2015
KLANT
Pels Rijcken Droogleever Fortuijn bestaat sinds de 17e eeuw en levert al even lang de Landsadvocaat. Een beter kantoor om het vak te leren en dagelijks op de voorpagina van de krant te staan, is er niet.
VERHAAL
Verstilde klassieke foto's komen tot leven en blijken Jonge Meesters te zijn die werken of solliciteren bij Pels Rijcken. Via de QR-code komen studenten op de mobiele website waar ze zich direct kunnen aanmelden.
MAKING OF
Geschoten in de studio van Marie Cécile Thijs in Rotterdam.
CREDITS
Concept: Rik Blokland, Hans Adelaars
Creative direction, regie, webdesign: Rik Blokland
Copy, muziek: Hans Adelaars
Fotografie: Marie Cécile Thijs
Film en edit: crew netwerk Rik Blokland
RESULTAAT
Pels Rijcken stijgt in de rankings van favoriete werkgevers. Het eigen personeel herkent zich en voelt zich betrokken bij de werving. De aanmeldingen voor de Masterclass breken records en het kantoor wint met deze campagne allerlei prijzen.
ENGLISH
This law firm was established in the 17th century and it is an excellent learning environment. As a reference to young lawyers, the term ‘Young Masters’ is an opposite to the Old Dutch Masters which include artists like Rembrandt.