top of page

DURA VERMEER

MAAR WAT KAN JIJ?
KLANT

Dura Vermeer is een van de meest toonaangevende bouwers van Nederland, met bekende, in het oog springende en vaak innovatieve projecten. Zoals het geheel klimaatneutrale gebouw voor Akzo Nobel langs de Amsterdamse Zuidas. Maar op de arbeidsmarkt ziet serieus talent ze vaak niet staan. Tijd om de bescheidenheid van zich af te schudden!

 

VERHAAL

Met het construct 'Dat we... kunnen bouwen dat weten we wel. Maar wat kan jij?'

zetten we Dura Vermeer neer als een zeer zelfbewuste organisatie die weet waar het heel goed in is. En die medewerkers zoekt die ook echt een grote bijdrage kunnen leveren aan de sterke ambities van het bedrijf.

 

MAKING OF

Met veel plezier gemaakt in een sterk team voor de vriendelijkste klant ever.

​

RESULTAAT

De employer branding campagne 'Maar wat kan jij?' was het fundament onder een succsvolle recruitmentstrategie. Lees op Werf& alles over deze case.

Winnaar Gold Award bij Employer Branding Management Awards in London, 2018.

 
CREDITS

Art: Rik Blokland

Copy: Martijn de Vreeze

In samenwerking met: Proof

Design: Marije Hagendoorn

favicon R2.png
bottom of page