top of page

SOCIALE VERZEKERINGSBANK

WERKEN BIJ DE SVB. DAT BIEDT KANSEN.
KLANT

De Sociale Verzekeringsbank SVB kent niemand, maar tegelijkertijd iedereen. Het is de organisatie achter ondermeer de AOW, PGB en kinderbijslag. Oja! Na een officiële aanbesteding, wint Creative Direction in 2019 de opdracht voor strategie, conceptontwikkeling en productie van deze kansrijke employer branding campagne. 

 

VERHAAL

'Werken bij de SVB. Dat biedt kansen.' Want: inhoudelijk interessant werk,

goeie collega's, werken voor Nederland en veel ruimte voor persoonlijke en professionele groei. De langlopende campagne is zeer effectief. In 2022 kaakten we een serie onder het motto 'waar mijn hart sneller van gaat kloppen', speciaal voor de werving van finance- en dataprofessionals.

In 2021 maakten we een organsiatiebrede serie gebaseerd op pijlers: #kwaliteit (van dienstverlening), #dichtbij (de burger), #groei (professioneel en persoonlijk), #vakkundig en #dynamiek. In 2020 werd het thema 'dat geeft kansen' geïntroduceerd.

 

MAKING OF

Creative Direction begon met EVP-workshops, ontwikkelde de strategie, het creatief concept en produceerde de video's. Waarin echte medewerkers van velerlei pluimage, enthousiast omkijken om ons te vertellen waar zij kansen zien in hun werk. Ze stralen en zijn gemotiveerd en dat werkt heel aanstekelijk!

 

CREDITS

Employee Value Proposition, strategie: Rik Blokland

Creatief concept, design: Rik Blokland, Jurjen Born
Film en edit: crew Creative Direction

In prettige en nauwe samenwerking met Team AMC van de SVB:

Gwennie Bosma, Jasper de Weerdt, Sabien Adelaar, Lizet van der Jagt.

Lees ook het artikel 'Campagne van de Week' op werf-en.nl

ICOON werkenbijdesvb CMYK.png
bottom of page