top of page

SIGNIFY

EMPLOYER BRANDING WORLDWIDE
KLANT

Nadat in 2018 de naam Philips Lighting is veranderd in Signify, is er behoefte aan krachtige employer branding. Voor naamsbekendheid, maar vooral ook voor beleving. Om de interne trots aan te wakkeren en nieuw talent aan te kunnen trekken.

 

VERHAAL

In deze energieke en snel ge-edite video's combineren we portretten op de werkvloer

met snelle nachtbeelden van de metropolen waar Signify actief is,

met verschillende spectaculaire projecten. Zoals de Eiffeltoren en de London Eye! Gebaseerd op de EVP, creëert de serie authentieke video content voor site en social media.

 

MAKING OF

Geschoten op locaties in Parijs, Londen, Hamburg, Warschau en Eindhoven.

 

CREDITS

Concept, interviews en regie: Rik Blokland
Film, geluid en edit: crew Creative Direction

LEARNING

Eén van de USP's van werken bij Signify, is het hypermoderne learning-programma. Het aanbod is divers, van theoretisch tot praktisch en van teamgericht tot e-learning, bovendien afgestemd op je persoonlijke wens en senioriteit. Deze video's zijn onderdeel van een interne én externe campagne.

 

VERHAAL

Twee medewerkers (éen starter en éen senior manager) vertellen over wat learning@Signify voor hen betekent.

favicon R2.png
bottom of page