RESULTAAT
ProRail kreeg naar aanleding van het door deze campagne verbeterde imago ca. 1500 sollicitaties per maand binnen.
KLANT
ProRail zit vaak in het verdomhoekje. Hoe profileren we deze underdog op de arbeidsmarkt als een professionele organisatie?
VERHAAL
Op elk uur van de dag bedenken de knappe koppen van het spoor innovaties en oplossingen. Om het verkeer over het Nederlandse spoor in beweging houden. Non-stop dus. Dit idee is ondermeer doorvertaald in een corporate campagne met 24 (!) momenten waarop echte medewerkers hun idee bedachten. In het museum, onder de douche, bij de kapper of tijdens het stiekem ‘s nachts snacken.
MAKING OF
Echte medewerkers acteren op hun echte eureka-locatie.
CREDITS
Concept: Rik Blokland, Hans Adelaars
Fotografie: Tara Fallaux
2012
EEN CLUB VOL PROBLEEMOPLOSSERS
PRORAIL
ENGLISH
ProRail is the network organization of the Dutch railways. It suffers from a poor image due to the misconception that things often go wrong. However, the Netherlands has one of the most efficient railway systems in the world. So we show great people inventing great ideas and innovations..
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
---|---|---|---|---|---|
![]() | ![]() |